Hledáš moderní společnost, kde tě bude práce opravdu bavit? Pro mezinárodní firmu, která si zakládá na skvělé atmosféře v týmu momentálně hledáme empatickou posilu do oddělení zákaznického servisu.
Pokud tě baví pomáhání druhým, rád/a komunikuješ s lidmi a chceš denně využívat angličtinu a němčinu, jsi tady správně! Většinu práce zvládneš na dálku, občas se potkáš s kolegy v kanceláři.
Co budeš dělat?
- Pečovat o zákazníky – odpovídat na jejich dotazy hlavně přes e-mail a chat (telefonáty jsou minimální)
- Pomáhat s výběrem produktů a doporučovat nejlepší řešení podle jejich potřeb
- Radit zákazníkům s produkty, včetně užitečných tipů a triků, jak je efektivně využívat
- Komunikovat v angličtině a němčině s mezinárodními klienty
- Spolupracovat se zahraničními i českými kolegy z různých oddělení (Design, Marketing, Prodej)